Deklaracja dostępności
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.mazowieckie.pl/
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Podmiot publiczny nie przeprowadził pełnego badania eksperckiego i nie może wykluczyć, że istnieją niezgodności z ustawą.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji dostępności:
Deklarację sporządzono na podstawie oświadczenia wykonawcy strony internetowej o zgodności z wymaganiami standardu dostępności.
Skróty klawiszowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić za pośrednictwem e-mail: dostepnosc@mazowieckie.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Obsługa wniosków i skarg związanych z Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Wojewódzkiego Przykładowego Urzędu. Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową, możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Szczegółowe informacje dotyczące dostępności architektonicznej Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie oraz Delegatur – Placówek Zamiejscowych w Ciechanowie, Ostrołęce, Płocku, Siedlcach i Radomiu znajdują się na stronie głównej Mazowieckiego Urzędu Mazowieckiego w Warszawie zakładce Kontakt – Dostępność – Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Wnioskowanie o tłumacza polskiego języka migowego : BRAK
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR) : BRAK
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM) : BRAK
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności