W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Wróć

Oddział Wdrażania Programu Maluch+

Do zakresu działania Oddziału Wdrażania Programu Maluch+ należy:
  1. realizacja zadań związanych z wdrażaniem „Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–2029”, z wyłączeniem kontroli na miejscu realizacji zadań, a w szczególności przez:
    • prowadzenie działań związanych z naborem wniosków o dofinansowanie, w tym weryfikację złożonych wniosków i oświadczeń o przyjęciu dofinansowania,
    • przygotowywanie umów oraz aneksów zawieranych z ostatecznymi odbiorcami wsparcia na dofinansowanie zadań realizowanych w ramach programu,
    • badanie i weryfikacja dokumentów finansowych celem oceny faktycznego wykorzystania środków dofinansowania przyznanych ostatecznym odbiorcom wsparcia w ramach programu,
    • monitorowanie postępów i ciągłości zadań realizowanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia,
    • analizę danych przedstawionych w systemie Arachne w celu zminimalizowania ryzyka wystąpienia potencjalnej nieprawidłowości dotyczącej nadużyć finansowych, korupcji, konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w ramach zadań realizowanych przez ostatecznych odbiorców wsparcia, dofinansowywanych z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO),
    • analizę danych przedstawionych w systemie Rejestr żłobków oraz wprowadzanie danych do modułu 2 systemu Rejestru żłobków w zakresie zawartych umów z ostatecznymi odbiorcami wsparcia,
    • monitorowanie wywiązywania się ostatecznych odbiorców wsparcia z obowiązku sprawozdawczości i trwałości zrealizowanych zadań,
    • analizę wyników kontroli w obszarze programu, w szczególności w zakresie kontroli przeprowadzonych u ostatecznych odbiorców wsparcia w województwie mazowieckim;
  2. realizacja zadań związanych z wcześniejszymi edycjami resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH+, w tym między innymi:
    • monitorowanie wywiązywania się beneficjentów z obowiązku corocznej sprawozdawczości z trwałości zrealizowanych zadań,
    • rozpatrywanie wniosków beneficjentów o zmiany w zakresie zrealizowanych zadań zachodzące w okresie trwałości zadań;
  3. prowadzenie listy podmiotów wykluczonych z dofinansowania w ramach programu MALUCH+ i zgłaszanie nieprawidłowości stwierdzonych w związku z realizacją programu;
  4. wypełnianie obowiązków planistycznych i sprawozdawczych dotyczących realizowanych zadań;
  5. wspieranie działań wydziału w prowadzonych kontrolach.
Tagi: wrr
Podmiot udostępniający: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Odpowiedzialny za treść: Dyrektor Generalny Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie Paweł Cukrowski
Wytworzył: Dyrektor Generalny Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie Paweł Cukrowski
Data wytworzenia: 20.12.2024
Opublikował w BIP: Rafał Rudnik
Data opublikowania: 16.11.2017 10:31
Ostatnio zaktualizował: Monika Birgiel-Marszał
Data ostatniej aktualizacji: 19.02.2025 11:48
Liczba wyświetleń: 740