W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie

Wróć

Oddział Administrowania Nieruchomościami Gospodarowania Mieniem

Do zakresu działania Oddziału Administrowania Nieruchomościami 
i Gospodarowania Mieniem należy:

1)        zarządzanie i administrowanie nieruchomościami Skarbu Państwa przekazanymi w trwały zarząd Urzędowi oraz administrowania nieruchomościami użytkowanymi na podstawie umów najmu, użyczenia i innych tytułów prawnych do nieruchomości, w szczególności prowadzenia spraw z zakresu administrowania nieruchomościami Urzędu, w tym prowadzenia książek obiektów budowlanych;

2)        opracowywanie sprawozdań z realizacji krajowego planu działań dotyczących efektywności energetycznej, w tym przekazywania ich ministrowi właściwemu do spraw energii;

3)        administrowanie zintegrowanym systemem bezpieczeństwa Urzędu, poprzez:

a)        zapewnienie bieżącej konserwacji i serwisu systemu w zakresie infrastruktury technicznej, w tym urządzeń fizycznych i instalacji,

b)        planowanie oraz zlecanie rozbudowy i modyfikacji systemu, na podstawie zidentyfikowanych potrzeb zgłoszonych przez pozostałe komórki organizacyjne odpowiedzialne za administrowanie zintegrowanym systemem bezpieczeństwa,

c)         nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu w zakresie regulowanym umową z dostawcą systemu,

d)        nadzór nad realizacją zgłoszeń użytkowników systemu dotyczących nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu bądź potrzeb uwzględnienia dodatkowych funkcjonalności w zakresie koordynacji współpracy z dostawcą systemu;

4)        zapewnienie ochrony fizycznej Urzędu, koordynacji i nadzoru nad ochroną osób i mienia w Urzędzie oraz nadzoru nad realizacją planu ochrony Urzędu, w szczególności poprzez:

a)        prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem i kontrolą stanu zabezpieczenia obiektów Urzędu, w tym zapewnienie wyposażenia budynków i pomieszczeń Urzędu w środki zabezpieczenia fizycznego i technicznego oraz nadzór nad ich prawidłowym stosowaniem,

b)        opracowywanie zasad i procedur mających na celu zapobieganie próbom zakłócania porządku na terenie budynków Urzędu oraz nadzór nad ich wdrażaniem,

c)         prowadzenie ewidencji wydawanych przepustek uprawniających do wjazdu na parking Urzędu oraz bieżąca kontrola przestrzegania zasad wjazdu na teren Urzędu,

d)        prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do pobierania kluczy i dostępu do pomieszczeń służbowych, nadawanie uprawnień oraz sprawowanie nadzoru nad elektronicznym systemem wydawania kluczy,

e)        prowadzenie, we współpracy z Biurem Kadr i Płac i Budżetu w Urzędzie, spraw związanych z wyposażeniem pracowników Urzędu w identyfikatory;

5)        realizacja zadań związanych z obsługą zgłoszeń serwisowych dotyczących budynków 
i infrastruktury Urzędu, z wyłączeniem zgłoszeń informatycznych;

6)        obsługa awarii i bieżących napraw;

7)        zapewnienie sprawnej łączności telefonicznej Urzędu zarówno stacjonarnej, jak i komórkowej, oraz prowadzenia rozliczeń z tym związanych;

8)        prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi zawieranymi przez Urząd;

9)        prowadzenie ksiąg inwentarzowych, ewidencji wyposażenia i wartości niematerialnych 
i prawnych oraz gospodarki magazynowej i sporządzania sprawozdania o stanie i ruchu środków trwałych;

10)    prowadzenie rejestru użytkowników sprzętu RTV w Urzędzie oraz sporządzania wniosków o rejestrację odbiorników i zapłatę abonamentów;

11)    zarządzanie wartościami niematerialnymi i prawnymi, z wyłączeniem licencji oprogramowania komputerowego, pozostającymi w ewidencji Urzędu;

12)    prowadzenie spraw w zakresie oceny przydatności składników rzeczowych majątku ruchomego oraz przekazywania zbędnych składników majątku Urzędu innym podmiotom oraz przeprowadzenia procedury likwidacyjnej zbędnego majątku ruchomego;

13)    prowadzenie spraw związanych z alokacją zasobów Urzędu;

14)    koordynowanie zadań z zakresu systemu zarządzania, w tym opracowywania procedur, zarządzeń, map procesów usług wewnętrznych;

15)    zapewnienie świadczenia usługi sprzątania;

Podmiot udostępniający: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Wytworzył: Joanna Brzezińska
Data wytworzenia: 20.04.2018
Opublikował w BIP: del_302_admin_53
Data opublikowania: 28.10.2016 12:46
Ostatnio zaktualizował: Marzena Zbytkowska
Data ostatniej aktualizacji: 20.02.2025 13:04
Liczba wyświetleń: 865