Oddział Regulacji i Organizacji
Zadania Oddziału Organizacji i Regulacji
1) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i nowelizacją Statutu Urzędu i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu;
2) opiniowanie statutów i regulaminów organizacyjnych zespolonych służb, inspekcji, straży wojewódzkich i Państwowej Straży Rybackiej;
3) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych Urzędu;
4) przygotowywanie projektów pełnomocnictw udzielanych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego;
5) przygotowywanie projektów upoważnień udzielanych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego, w tym upoważnień Wojewody do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, z wyłączeniem upoważnień procesowych oraz upoważnień do kontroli udzielanych pracownikom Urzędu;
6) prowadzenie rejestrów:
a) upoważnień udzielanych przez Wojewodę,
b) pełnomocnictw udzielanych przez Wojewodę,
c) upoważnień udzielanych przez Wojewodę do nakładania grzywien w drodze mandatu karnego,
d) pełnomocników ustanawianych przez Wojewodę,
e) upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Dyrektora Generalnego,
f) zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych,
g) zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa;
7) opiniowanie i uzgadnianie projektów zarządzeń Dyrektora Generalnego oraz prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora Generalnego;
8) koordynowanie dostępu do informacji publicznej w Urzędzie oraz prowadzenie rejestru wniosków o dostęp do informacji publicznej, w szczególności przez:
a) koordynację realizacji zadań w Urzędzie związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
b) prowadzenie spraw związanych z udostępnieniem informacji publicznej pozostającej w posiadaniu biura, w tym wydawaniem decyzji administracyjnych, na zasadach i trybie określonym w odrębnych przepisach;
9) koordynowanie spraw związanych z udzieleniem odpowiedzi na wnioski o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego w Urzędzie oraz prowadzenie rejestru wniosków o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego, w szczególności przez:
a) koordynację realizacji zadań w Urzędzie związanych z udzieleniem odpowiedzi na wnioski o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego w Urzędzie,
b) prowadzenie spraw związanych z udostępnieniem informacji publicznej pozostającej w posiadaniu biura, w tym wydawaniem decyzji administracyjnych, na zasadach i trybie określonym w odrębnych przepisach;
10) koordynowanie spraw związanych z funkcjonowaniem i dostępem do Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie;
11) koordynacja spraw związanych z redagowaniem strony intranetowej Urzędu;
12) redagowanie Biuletynu Dyrektora Generalnego;
13) współpraca w zakresie obsługi administracyjnej z Państwową Strażą Łowiecką;
14) przygotowywanie i koordynowanie procedowania wniosków o nadanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla pracowników Oddziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Oddziału Płac, Oddziału Regulacji i Organizacji, Oddziału Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Wieloosobowego stanowiska do spraw kontroli zarządczej;
15) koordynowanie zawierania umów w imieniu Urzędu, które dotyczą wykupu usługi transportowej dla pracowników z ulgą;
16) koordynowanie w Urzędzie terminowości sprawozdawczości dla Głównego Urzędu Statystycznego;
17) prowadzenie spraw z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością.
Podmiot udostępniający: | Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Katarzyna Marszał |
Wytworzył: | Katarzyna Marszał |
Data wytworzenia: | 20.12.2019 |
Opublikował w BIP: | Monika Strachota |
Data opublikowania: | 25.10.2017 12:32 |
Ostatnio zaktualizował: | Paulina Rybak |
Data ostatniej aktualizacji: | 12.02.2025 15:44 |
Liczba wyświetleń: | 1041 |