Oddział Kancelarii i Obsługi Klienta
Do zakresu działania Oddziału Kancelarii i Obsługi Klienta należy:
1) koordynowanie obsługi klienta w Urzędzie, w tym prowadzenia punktu informacyjnego, w szczególności przez:
a) obsługę infolinii „Obywatel”,
b) udział w projektach dotyczących obsługi klienta;
2) prowadzenie kancelarii Urzędu, z zastrzeżeniem § 22 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego w szczególności przez:
a) odbieranie i rozdział korespondencji kierowanej do Urzędu, w tym przesyłek pocztowych, przesyłek wpływających na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu oraz składanych osobiście przez zainteresowanych,
b) zarządzanie skrzynką doręczeń przyporządkowaną do adresu do doręczeń elektronicznych powiązanego z publiczną usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego,
c) rejestrowanie w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Urzędu,
d) prowadzenie spraw związanych z realizacją wysyłki służbowej,
e) zapewnienie ciągłości realizacji usług pocztowych dla Urzędu,
f) prowadzenie składów chronologicznych i składów informatycznych nośników danych;
3) prowadzenie punktu potwierdzającego profil zaufany elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) przy placu Bankowym 3/5 w Warszawie;
Podmiot udostępniający: | Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie |
---|---|
Wytworzył: | Marzena Zbytkowska |
Data wytworzenia: | 17.08.2023 |
Opublikował w BIP: | Marzena Zbytkowska |
Data opublikowania: | 17.08.2023 15:00 |
Ostatnio zaktualizował: | Marzena Zbytkowska |
Data ostatniej aktualizacji: | 20.02.2025 13:46 |
Liczba wyświetleń: | 816 |